Burada bir sürü post okuyorum.Genelde yazanlar çaresiz kadının çırpınışları kızarak bosancam yazıyorlar genelde altta bir sürü yorum okuyorum yazan sınırlı çaresiz sağlıklı düşünemiyor allta gelen yorumlar: nasıl dayaniyorsun bırak ben olsam bırakırdım,boşan böyle bı durumda hala ne bekliyorsun, benim eşim bana böyle yapmaz çok şükür.Arkadaslar neyi yaristiyorsunuz? Eslerinizi mi? Çocuklarınızı mı? Aileleri mi? Problemi var evlilikte sıkıntısı olmayan tek insan yoktur biri eşinden biri ailesinden biri evladından sinavdadir hayatin mizah anlayışı bu zaten.Bosan demek yerine teselli vermek veya çözüm önerisi sunmak o insana gelebilcek en güzel şey.Onuda yapamiyorsaniz ben olsam bosanirdim demeyin.Sen boşainca ailen sana kol kanat geriyor olabilir karşınızdakinin kol kanat gerecek bir ailesi olmayadabilir.Bu dediklerim şiddet ve aşırı konular için geçerli değil.Esim cinsel açıdan bana soğudu bir kere aldattı diyor kadın o nasıl baba diyorsunuz cidden garipsiniz