Bbsn Merhaba roto virus aşısı agizdan verilen bir asiymis ,evde kendi yapan var mı önerir mısınız bu zamanda saglik ocagina doktora gitmeden evde yapmalı miyim sizce güvenilir mi
Yigidom Bbsn bende yaptırıyım dedim aradım hemşireyi sağlık ocagında yapmıoyrz dedi bende napcagımı sasırdım zatrn kimisi yaptır kimisi yaptırma diyo
Efa Yapabilirsin gayet kolay biz uyguladık bir sorun olmadı soğuk olduğu icin bir 5 dk elinde tut Sonra uygula mideye gitmesin soğuk soğuk ve bebeğini yaptıktan sonra kusturma çok yok olmazsa kusmuyorlar yavaş yavaş kontrol ede ede verebilirsin😉
Bbsn Yigidom yapıyorlar genelde ama acaba bu aralar korona olduğundan mı bende sırf ondan sağlık ocağına sokup sokmamakta kararsizim
Biricikhikayem Bbsn haftaya bizim aşımız evde yapacağım yapan arkadaşlar çok kolay gitme boşuna dediler