Tezcannn Kizlar karaca kullaniyordum ucuncu yili bile bitiremeden cop oldu rezil gibi cizik oluyo her sey yapisiyo ki yikamasina ozen gosteririm. Lutfen onerisi olan yazsin cizilmeyen kaliteli uzun soluklu alabilecegim tencere tavalar neler
2019drnsu Tezcannn benimkide karaca granitin içi soyuluyor lastik gibi daha iki sene olmadan. Sanki tel sürmüşüm gibi
Ozdemm Maydogms benimkide korkmaz 2 ci yılım bana denk gelen seri üretiminde bir problem var herhalde berbat çizilmedne ziyade tüm yüzeyi soyuldu pötür pötür
Tezcannn hanndee_ 2019drnsu gvnkbr Ssevey Deletedmom23113 Zuzuuu karacadan hepimiz muzdaripmisiz demek. Resmen dokuluyor putur putur. Bi de bebekler de yicek o tencerelerden. Zehirleniyoruz resmen
Ssevey Tezcannn Bende karacadan almıştım 2 yada 2.5 yıl oldu içi resmen alüminyummuş bide biogranit diye aldım kızartma için kullanıyorum o kadar baktım herşeyi denedim ama temizleyemedim malesef çöpe atıcam yeni alayım
Elifliyam Tezcannn ben korkmaz kullaniyorum ama hiç iyi deil içi bile karardı hemen niye oyle oldu anlamadim ben mi yanlış kullandim bilmiyorum
Burcu35 Tezcannn Granit bernardo kullanıyorum kötünün iyisi ama çok önermem. Tava tefal kullanıyorum kesinlikle öneririm 😊
Deletedmom23113 Tezcannn bende 3 yıldır Karaca ve emsanın granit tencerelerini kullanıyodum pişmanım bende mahvoldular soyuldu hep , Çelik tencere aldım kendime set küçük yeniden , tava tarzı ürünlerin hepsini Değiştirdim tefal aldım
Zuzuuu Tezcannn Karaca’dan uzak durun ilk yılda herkes çöpe çıktı 😖 Üstelik kaşık takımın kepçe vs aparatlarını bile kaldırmışlar bakmadan almıştım heba oldu verdiğim ücret 😖
Pelin87 Tezcannn iyi dayanmış ben emsan almıştım daha yeni 1 yıl olacak çizikler de oldu bazı yerlerinde geçmeyen lekeler oluştu kızartma falan yaptıklarımda
Linabebek Tezcannn Canım shaffer kullandım beğenmedim karaca kullandım begenmedim annem dedi ki Özkent al yollarım markası taş gibi aldım böyle birşey yok resim nasıl atılıyor bilmiyorum bilsem aradaki kalınlık farkını atardım inanılmaz fiyat olarakta çok daha uygun