Arkadaslar bebegim 55 gunluk. Gece kizim uyusada uyuyamiyorum ne gece ne gunduz icime sıkıntı giriyo nefes aldırmıyo nerdeyse. Yataga yatınca afakanlar basıyo. 4-5 gündür böyle artık halim kalmadı yardım edin. İlaçta kullanmak istemiyorum emzirmek istiyorum bebeğimi yardım edin nolur