Busrakrt bende de olmuştu ama sadece saç derisinde sıkıntı vardı kabuk kabuk yara olmuştu artik bitli gibi elim kafamda dolaşıyordum şampuan degistirdim, bide ketarol var hem vücut hem saç şampuanı mantar icin o iyi geldi bana kepeğe falanda çok iyi geliyo bi kutu bitirdim ondan so ra rahat ettim,