Kızlar kızım 8,5 aylık ama çorba kıvamı dışında hiç bişi yemiyo, hergün her sefer ısrarla deniyorum, yemiyor öğürüyor veya kusuyor. Çorba kıvamında yemediği şey yok onada şükür ama, bende kızımın eline bişiker verip kemirmesini istiyorum. Üstelik 4 dişi var alt dişlerini 5 üst dişlerini 7. Ayda çıkardı. Belkide ben dişleri var koparır boğazına kaçar korkusuyla eline bişiker vermediğim için 1 aydır deniyorum olmuyor, nokta kadar makarna koparıp veriyorum ona bile öğürüyor nası alıştırabilirim