Ya gerçekten böyle bişeyin başıma geleceğini biliyordum ama eşim işte.. Oturdugumuz evın balkonunda kombi var ve eve taşınalı 1 yıl olucak 1 yıldır bu kuslar bizimle kombinin üstüne yuva yapmışlar eşime bin defa dedim yavrusu yokken kaldıralım bak biti felan olur diye yok yuva bozmak gunah felan fılan evet gunah ama şimdi napıcaz dünden beri şoklardayım yaa. Bu kombı uzerındekı kuşlar bizim oturma odasının camına geçiş yaptılar pencereye bende şaşırdım sonra mutfakta cam kenarında mutfak tezgahının üzerinde oğlumın dvit var omu içiricektim bi baktım küçük küçük bitler Allahım ya haaleen kaşınıyorum kızlar yardım edın yaa zaten ev sahıbı evden cıkartıcak mayısın 24ne kadar zaman verdı gerçekten napıcagmı bilmiyorum ya çok kotuyumm