Omerasaf38 Tugbasel asıyı kesinlikle yaptırmalısın korkmadan daha önemli aşılar tedbirini alarak gitmelisin
Demetbulut Tugbasel dunya saglik orgutunden asi konusunda aciklama gelmis asilari asla ertelemeyin diye tedbirinizi alip gidin eve gelince ustunuzu cikartip yikayın bisey olmaz allahin izniyle
Eypkbrainci Hllerc yaa ben 2 aylıkken gitmedim ve yarın tam 3 ayını dolduruyor gitmem gerek mecbur 2 aylıkken olan aşılarını vurdurmadık sorun olurmu 3 aylıkken çünki bir sonraki aşılar arasında dıkkat ettim hep 2 ay arayla 😓