Hanimlar merhaba postlarda gordugum kadariyla bir konuda size bilgi vermek istedim. Bebeginizin damaginda veya dis etinde olusan beyaz noktalar her zaman pamukcuk degildir. Epstein incisi denilen bir olgudur zararsizdir zamanla kaybolur. Bosuna bebeginize ilac kullanmayin ve kendinizi strese sokmayin. Oyle ki pamukcugu gecmiyor acaba memedenmi bulasiyor diye emzirmeyi birakan anneler var. Gorselleri ekliyorum umarim isinize yarar

