Bkykuyu valla bizim 7 nisanda 4 ay aşımız vardı sağlıkocagına arayıp sordum maske takıp gelin bebeklerle normal hastaların giriş yeri ayrı sürekli dezenfekte ediyoeuz önlemimizi aldık dedi öyle götürdüm sonuçta bu aşılarda hastalığa yakalanmamaları için ve şu ayda yapılması gerekiyo diye bi kural varsa fazla ertelenebileceğini sanmıyorum pek mantıklı gelmiyor yoksa istediğiniz zaman getirin derlerdi tarih verilmezdi şu aylıkta şu aşı yapılacak diye bence götürün gerekirse araçtan inmeyin araca gelip yapsınlar