Seda_Hira benim kızımda ısırıyordu ben engel oldum. Öncelikle tepki vermedim kızmak, gülmek, bağırmak gibi. Tepki verince daha çok yapıyor. Bir de kızınca bazı bebeler korkup emmeyi bırakıyormuş. İkinci olarak da ısırınca tepkisiz bir şekilde memeyi ağzından çıkartıp kapattım ısırmak yok kızım dedim yaptıkça, o şekilde unuttu ama 5 gün falan sürdü böyle.