Seda_Hira tepki vermeden emzirmeyi bırakmak gerekiyor diye okumuştum bi yerde benim de ısırdığı oldu ama öyle bi kaç sefer bu şekilde yaptığım için mi ya da zaten ısırmayacaktı mı bilmiyorum ah off fln o şekilde tepki verince oyun yapmaya başlıyormuş 🙄 biz de şuan azı dişleri çıkarıyoruz birden bi hırslanıp elimi kapıyor neyseki başka bi yerimi ısırmıyor 🤭 kolay gelsin inş hemen atlatırsınız