T-24 bizimde ücretsiz izinde eşim bu ay yatırdıkları para 700 lira ve 71 gün ücretsiz izin kağıdı imzlattılar işsizlik ödeneği çıkmıyo işe gireli 60 günü doldurmadığı için bebeğim mama içiyo sütüm az olduğu için 700 lirayla bebeğimin ihtiyaçlarınımı alıyım eve alışveriş mi yapıyım yoksa faturamı ödeyim bilemedim krediyede 10000 başvurduk 3000 çıktı napıcaz bilmiyorum sonumz hayır olsun bakalım