bsrkya aynısorım var bizde de ilk aldıgımı kapagını falan sürekli kaynatıyordum mikroplar kırılsın diye kaynıyor diye öyle oluyor sandım 1 adet daha aldım oda aynısı oldu maşesef başka biberon kabul etmiyor oglum bğyügü küçüğü hepsi ondan oldu ama kapagı elli kere kontrol ediyorum ters dğz yapıyprım biberonu akıtıyormu diye bakıyorum