Merhabalar bebeğimde gaz sorunu var bi çok gaz damlasını denedim bazen çözülüyor gibi oluyor bazen yeniden artıyor onun gazdan kıvranmasını izlemekten yoruldum artık bir de bunu denemek istiyorum kullanan varsa memnun musunuz ? Vereceğim paraya değer mi 😊