Acemianne-95 Arifcanmoms1 Ben kızım için geçen hafta alışveriş yaptım 6 parça ürün aldım kalitesini beğendim fiyatı da mağazalarü göre gayet uygun artık sadece Minicityden alışveriş yaparım 👍
mervee51 Ben yaptım iki kere ilk aldıklarım gayet kaliteli çıktı memnun kaldim ikinci aldıklarımda bikac kıyafet iyi çıkmadı dikişleri falan iyi değilmiş hemen söküldü 😏 şimdi bı daha yapmak istemiyorum o yüzden pek