Umutkusu Benim doktorumda mamaya bir kaç damla damlatabilirsin demişti doğal hakiki zeytinyağı kullandım ama alerji yaptı bebeğimde,göbeğinde isilikler çöktü.Zeytinyağını bırakınca geçti
Bende su veriyorum, kaşıkla veriyordum önceden Ya da şırıngayla.5 aylığız yeni başladım suluk kullanmaya.Nuk ‘un suluğunu kullanıyoruz