Merhaba arkadaslar bebegim 10 aylik ve 1 haftdadir her yedigi ek gidayi iki dakika icinde bogurerek geri cikartiyor fiskirtarak ve butun yedigini cikariyor bi kase corba iciyorsa hepsini cikariyor bu duruma cok uzuluyorum bogazi yanar migdesi yanar cok mu yediriyorum acaba diorm ama bazen kendi uemek isdio yine kusuyor ogunler arasi 2 saat flan veriyorm sıkmı besliyorum acaba onerileriniz nedir 🙄 alttan iki dis cikardi disle alakali olablirmi ? Sanki agzina bisi gelio migdesini bulandirip kusuyor gibi geldi bana