Derya1994 doktorunuzla görüşme şansınız var ise bir danışın. Fakat bence vurdurmanız gerekiyor. Aşılarda pekiştirme ve hatırlatma dozları var ise ; bu dozların yapılması gerektiği için vardır. Etkisi demek ki tek doz ile olmuyor. Mesela 1 yaş için doktorumuz tek doz yeterli demişti bize ve tek doz yaptırdık. Sonrasında bexsero iki dozdu onu yaptırdık hatta bugün(15 Nisan ) bexsero ikinci dozu yaptırdık. Yaptırmazsanız bence ilk dozun bir anlamı olmaz. Yine de doktorunuza danışın.