Aysgllylcn Biberona alışması biraz zor oluyor. Benimde sütüm çok azaldı, mamaya başladım. 10 gün boyunca biberon tutturmaya çalıştım, 3 4 marka biberon aldım. Ağzında geveliyordu hep. Ama buşekilde devam ettim ve sonunda tuttu. Şimdi her biberondan içiyor.