Gmzdre bence önce hangi saatlerde uyku sinyalleri veriyor onları bir süre yazın. Sonra gündüz uykularını düzene sokmaya calısın derim ilk önce. Uykudan uyandıktan sonra ilk uykuya daha kolay geçiyorlar genelde. Sonra da gece uykusu. Ben oğlumu 10.30 gibi uyutuyorum 12 ye doğru uyandırıyorum öğleden sonra 15-15.30 gibi ikinci uykuya yatırıyorum 17 de uyandırıyorum. Gece de 21.00 de gece uykusuna geçiyor. Bence önemli olan son uykuyu akşam 4 ten sonraya bırakmamak önemli cunku uykusunu alıyor ve tekrar uyutması zor oluyor. Sizle yatıp sizle kalkmasın yani akşam gec yatırayım gec kalksın mantıgını kafanızdan cıkarın. Ve gündüz cok uyuduğunda gece uykusundan calıyor gecenin bi yarısı kalkıyor. Kimi cocuk gündüzleri kısa kısa 3 uyku yapıyor kimisi biraz uzun tutarak 2 uyku, bizim gibi. Burda sizin cocuğunuzu iyi tanımanız ve ne dediğini anlamanız önemli ☺️