Mrb anneler daha önce sutum gelmio durumu atmıştım hala yok bugün aile hekimi geldi eve topuk kanı yüksek çıkmış guatur olabilir dedi ve bi daha topuk kanı aldılar guatur yada ciddi bisey olursa sizi aricaz tedaviye başlıcaz dediler böyle bi durum yasayan varmı sutum gelmediği bittiği içinde doktor bebeğimi sarı görüyorum dedi sutum yok napicam bn