Nltka Canım benim canını hiç sıkma benimde bebeğime aynı yalanı uydurup tekrar çağırmışlardı meğersem alan ebe yanlış kan alımı yapmış o kutucukları dolduramamış bs ikincisini verdiğimde hiç bir sorun çıkmadı hatta ilkindede geçersiz sayılmış yani işlem yapılmamış ama ebe bana tsh yüksek tekrar alıcaz demişti bende sağlık bakanlığını aramıştım bu test ile ilgili ilgi veren kırumu oradan öğrenmiştim gerçekleri daha sonra eveyi şikayette bulundum vs. Sıkma canını kafana takma ben salak gibi çok takıp bebeğimin başında ağlıyordum sonra güzel haberler alınca dedim ki her şerde bir hayır vardır iyi düşün lütfen🙏🏻