Kızım 4 aylık 2 aydır sütümde azalma var farkediyodum dün doktora kontrole gittik kızım 430 grm almış sadece boyuna gidiyo dedi doktorumuz kilo alsın biraz gelişsin diye hem anne sütü hemde mama verelim dedi 60 cc başla dedi ama kızım asla kabul etmiyo beni emiyo mamayı reddediyo siz nasıl verdiniz mamayı kaşık biberon şırınga içirme pozisyonları hepsini denedim ağzını kitliyo diliyle itiyo anne meme ucu değil biberon dün eczaneden olanı aldık ondan olabilir mi ❓