Tugyasyaz Ega kaç aylık? Biz 3 aylık olucaz ben geceleri kundak yapyrm çözümü öyle buldum ama uyku tulumu da alabilirsiniz
Aryasare Ega Benimkide aynı asla örttürmüyo üstünü hemen uyanıyo örtünce bende gece dogalgazı bi tık artırıyorum zaten yanımda yatıyo benim sıcaklıgımdanda faydalanıyo
Tugyasyaz Ega kundk yaptrmyorsa penye uyku tulumları var onlardan kullanın zaten havalar çok soğuk değil artık
Yegino Ega benim kızımda aynı şekilde üstünü çok açıyo 6 buçuk aylık uyku tulumumuz var ama havalarda bi kaç gündür çok sıcak dün gece tulumsuz yatırdım sık sık kontrol edip örttüm üzerini 🤷♀️
dbm Ega carters uyku tulumu kullanıyorum polar şeklinde tog değeri yok ama. Hiç terletmiyor. ev gece 21-22 derece oluyor. üstünü bazen örtüyorum çok ince bazen hiç örtmüyorum. terletmiyorda üşütmüyorda 😇
Ega dbm bizim ev 25 derece fln oluyo gece muhtemelen kalın gelir carters normal tulumları daha iyi gelir sanki degilmi