Anneler bi sorum olucak sizs ben kaşık maması aldım doktorumuz al dedi kilosu icin , devam sütüyle hazırladım fakat ilk tam mama kıvamındaydı sonra süt gibi oldu yedirirken neden acaba yardımcı olursanız cok sevinirim ilk defa veriyorum bu yuzden bilmiyorum