Bu süreçte kızamık aşısı için giden var mı arkadaşlar bebeğim 9 aylık
Biz gittik bi sorun olmadı genelde boş oluyor zaten sağlık ocakları
Sarezgi bizimde yarın var aşımız ateş yapıyor mu sonrasında
@AselLina0107 yok yapmadı bizde ama kontrol et demişti hemşire