belizberil3009 xiaomi 360 kullanıyoruz biz. Bebek kamerası değil ama fazlasıyla iş görüyor.
360 derece dönüyor odanın tamamına hakimsiniz
gece görüşü çok iyi gündüz de aynı şekilde 1080p
karşılıklı ses alışverişi
telefona uygulama üzerinden takip( isterseniz tablete veya eşinizin telefonuna da yüklenip aynı anda da açabilirsiniz )
mobil veri üzerinden de kullanılabiliyor. İlla Wi-Fi şart değil.
hareket sensörü var uygulama telefonda açık olmasa bile bildirim geliyor bebeğiniz hareket ettiğinde.
Ucuk bir fiyatı yok.
hafiza kartı takabilir ve video kaydı yapabilirsiniz
gountuyu yakınlaştırıp uzaklastirabirsiniz.