Eda2808 Anneler doktor kardeşime süt arttrıcı olarak motilium tablet verdi kullanan var mı hiç faydasını gördünüz mü
Kuzuannesi Eda2808 kullanmanizi kesinlikle tavsiye etmiyorm. Arkdsimda ve cocugnda kalo damar genislemesine yol acti.
Kelebegimmmm Eda2808 kullandım iki hafta faydasını görmedim. Acaba daha uzun süre mi kullanmk gerekiyodu? Ne kadr kullan demiş doktr? Kuru dut ve kuru incir kaynatıp içmek daha iyi geldi
Asafemirim Tek kullandigim galactago harika süt yapıyor bitkisel damla d Hemde deneyi dua edersiniz bana
Tulker_erm_34 Asafemirim Bestlac var o nasıl bilginiz var mı onu da çok beğenen oluyor henüz hiç birini kullanmadım
Kuzuannesi Tulker_erm_34 bestalk ve galactago ayni icerige sahip bestlakta harici melisa var sadece ve mg olarak 5 mg dha fazla bitkiler var.
Eda2808 HamzasMomy aynn doktor mama kesinlikle verme süt için bunj kullan demiş damlayı alma demiş ama sonuçta ilaç bu
mrvtk Bizde süt arttırıcı olarak humana still tee çayını kullandık çok işe yaradı tavsiye ederim canım onu çok güzel
NurDemir Esasen mide ilacıdır.Süt artırıcı etkisinden dolayı bazı doktorlar veriyorlar.Ben kullandım ama faydasını görmedim.Kullanıp fayda gören çokmuş ama
Kuzuannesi Tulker_erm_34 ben zaten siz icin yazmadim size bestalk ve galactago karsilastrmasini yazdim. Arkadasa yazdim ilacla alakali isminize bakarsaniz .
Tulker_erm_34 Kuzuannesi O ilaçla aynı mı içerikleri demek istiyorsunuz yani ben sadece süt artırıcı lar hakkında bilgi almak istiyorum hiç kullanmadım
Kuzuannesi Tulker_erm_34 yazdgm yorumu okumadiniz siz herhalde. Bestlak ile galactago arasndaki farki sormustunz cvp verdim. Bayanin yazdgi ile alakli birsy demedim siz3 anlatamadim galiba 🙄 o ilacla alakasi yok galactago ve bestlak bitkisel yukari cikip kenri adiniza yazsigm yorumu okuyabikirsiniz.