Bal_aselim Bebeğim 4 aylık damaklarında beyaz yara gibi bişiler çıkmış onlar ne olabilir ve nasıl geçer acaba?
Tuana4747 Bal_aselim sakin küçücük bebeğinize karbonat sürmeyin benim kızım.1 aylıkken oldu hasteneye götüremedim virüsten dolayı doktorum göğüs ucun için yazdığım kremden azcik sür dedi lalolin kullanıyorum ben kızıma sürmedim göğsüme sürdüm o emiyor birebir temas etmemiş oluyor ama.iyi geliyor
Cananberat Bal_aselim benim bebeğimde olmadi ama çevremdekiler bu sekilde temizleyip kesin sonuc aldi ama genede siz içinize sinmiyorsa yapmayın vebal almak istemem
Zynpblg Canım dilinde var mı? Sadece damakta beyaz görünen süt veya mama artığıdır, tülbenti ıslat sil eğer geçerse mama artığıdır pamukçuksa hiç karbonatla falan uğraşma ilacı var onunla temizlersin.
Tuana4747 Bal_aselim canm hastane gerçekten sıkıntılı biraz bekle yada eşini eczaneye gönder elbet yardımcı olurlar
Deletedmom99 Bal_aselim dogal birsey yag bezesi gibi dusunun cogu kisi bilmiyor saglik ocagindaki hemsire bile pamukcugu var dedi o noktayi gostererek he dedim gectim zamanla geciyor kotu bisey degil
Bdee07 6 günlük bir anneyim benimde bebeğimin üst damağında çktı dün fark edip karbonatlı su sürdük bugün küçülmüş