deryaikra Kızlar selam benım gıbı sezeryan olanlar göbegınızı hemen nasıl toparladınız ben dogum yapalı 10 gun olucak dıkıs agrılarım azda olsa var o yüzden birtane şal ile sarıyorum korseye daha cesaret edemedım korkuyorum acır dıye
Elner deryaikra merhaba Ben hastaneden cikish yaptigim gunden itibaren korse kullandim yatarken cikariyordum gunduzleri hep kullaniyordum 1 ay filan kullandim sonra zamanla karnimda kalmadi hemde zayifladim