Zeyneptoprak Kızlar gültepe avicennada doğum yapan varmı memnunmuydunuz nasıl bi hastane cem beye gitmeyi düşünüyorum
[silindi] Zeyneptoprak Kuzenim ve yengem doğum yapmıştı ama yaklaşık 4 sene oldu. Gayet memnunlardı. Ama eğer o çevredeyseniz Levent Hastanesinde doğum yaptım ben. Doktorum Şebnem Hanım. Harika bir doktor kendisi ♥️
Zeyneptoprak [silindi] çalışanlarını hiç sevmedim oranın yeni yerine gittim ben 🙄 avücenna ın fiyatı daha uygun bide 😅
[silindi] Zeyneptoprak Hadi yaa. Ben eski yerinde yaptım doğumu ve çalışanlar çok sevecendi. Şimdi bilemem tabiki, belki ekip değişmiştir. Evet Avicenna daha uygun oraya göre 😊 Hayırlı doğumlar ♥️