Ozgenur45 KızlR selam adetim 5 gün gecikti ki doğumdan sonra hiç gecikmemişti hata hep erken olmuştum bugün dr gittim kan tahlili yaptım negatif doktor tarlusal diye bir ilaç yazmış daha önce kullanan var mı kullanıp kaç gün sonra adet oldunuz 😕
Rayaas Ozgenur45 Coook uzun zaman önce bı kere geciktiginde bende almıştım 1 hafta sonra olmuştum. Ama bazı arkadaşlarım daha erkende olmuştu ilacı aldıktan sonra.
Fasulyeninannesi Ozgenur45 ben çok kullandım hep adet düzensizliğim vardı bekarken de evlenicede verdi doktorlar
Ozgenur45 Fasulyeninannesi benim ilk defa böyle oldu canım şükür hamile değilim ama yinede korkuyorum
Fasulyeninannesi Ozgenur45 hamile olup bilmeden kullansanda bir zararı yok diye duymuştum düşük dozda hormon veriyor kanama sagliyor