Aysel1511 Merhaba, bebeğim beş aylık oldu hala gaz sorunumuz bitmedi sizlerin ne zaman bitti acaba hiç geçmeyecek bitmeyecek gibi geliyor denemediğim hiç bir yol ilaç kalmadı
Susamm Aysel1511 biz 3 aylıkken bitti. Kimyon çayını için eğer emziriyorsaniz. Gaz masajı. Nurse harveys colex şurup. Kiraz çekirdeği. Aklima gelen bunlar. Bende çok çektim.
Aysel1511 Susamm teşekkür ederim Nurse Harvey’s şurubunu kullandım ama colex değildi bir de onu denesem iyi olacak sanırım şu an Metsil kullanıyorum maflorla birlikte doktor tavsiye etti
mrvtk Gaz için kimyon da rezene de iyi geliyor valla humananın çayı var kimyonlu rezene iyi geliyor baya tavsiye ederim eczanelerde var
Aysel1511 mrvtk onu denedim ama bize pek iyi gelmedi içerisinde laktoz var sanırım oğlumun süt ürünlerine alerjisi var virüs nedeniyle test için gidemiyorum