NaimeYilmaz doktor kimseyi yaklaştırma 40 gün geçene kadar dedi de mikrop kapma olasılığı bebeklerde çok yüksekmiş o dönem o yüzden uzaktan sevin şimdilik de bebeğinden önemli değil gerçekten 40 çıkana kadar kimseye vermeyin bi kendine gelsin çocuk sonra atıp tutsunlar