seymaensar16 Kızlar merhaba yarın yiğenimin aşısı var malum 20 yaş altı sokağa çıkma yasağı var çıkartırlarsa ne olur veya izin belgesi alınması gerekiyor mu sizler ne yapıyorsunuz bi bilginiz var mı?
Selcan seymaensar16 aşılar için sağlık bakanı kendisi gidip yapılması gerekiyor aksatmayalim dedi. Asi için serbest hiç birşey yapmanıza gerek yok sağlık ocağı zaten genelde yakın oluyor hemsirenizle görüşün o size yardımcı olur saat versin öyle gidin.