Ben evleneli 2yıl oldu 8aylk bebğimz var kısa ve net yazayım biz babamın zorlaması ile 1sene köyde birlikte yaşadık ben bekâr Ken bile köyü sevmediğim için çalışıyordum vs kaldık köyde eşim de köyden gitmek istiyordu çünkü işten çıkmıştı siğorta vs kesildi eşimin memleket gidelim orada işe girer dedik vs geldik eşimin köyü ile merkez 10dk araba ile ve ben 1sene oldu onun koyunde olalı annesi gilin 2 katlı evi var üst katı yeni yapmışlar vs sözde bize vericeklerdi kendilerine göre düzenlenmiş çıkmışlar ve alt kat eski biraz bende ailesi ile yaşamak istemiyorum kayın pedrim alkol alan bri arada olsa ben aynı evde ole bi insanın olmasını istemiyorum ve ben sesten çok rahatsız olan biriyim onlarda ses yapıyor vs eşime anlattım kaç kere ama anlamıyor kira ya gidelim diyorm boşa para gidermiş çıkmaz mş hayvancılık yapıp köye ev yapıcakmş nerden bksan 4sene alır yapması vs evi bende burda hiç arkadaş m yok yaş dengim de eşimin var ve o sürekli gidebiliyor bende hep evde odada yım eşime dedm ben gidecem sen kal ozamn burda oda diyor temelli git bi daha da dönüş yapamazsın neymiş kızımı da alırmış mahkeme vs ugraşmazmş bana vermez miş bende dedm onun ben taşıdım agrısnı ben çektim acısnı vs sizce ben ne yapmalıyım bu köyde bunalıyorm 1kişş bile yok yanına gidp sohbet edebilecek o rahat arkadşına gidiyor çrşıya arabaya binip gidiyor evde durduğu yok beni anlamıyor kaç kere konştım anlattım anlamıyor ne yapayım ya bi öneri verin Allah rızası için. Teşekkürler şimdiden🤨🙄