Zlm2733 Ceydakoruc hem mama hem meme canım.agırlıklı anne sütü geceleri ve sabaha karşıda 120 cc mama veriyorum.
Alimk Elifbusemom hayır. Gliserin kansuk tam olarak ama sabah 8 de kalkıyodu. Poposuna anestol krem sürüyodum emziriyoduö. Emzirme bittikten sonra fitili zeytinyağına batırıp poposuna ittiriyodum. Doktor kesinlikle tam olucak dedi fitil. 2 buçuk aylıkken
Asliiiiii Zlm2733 kaka sorunu büyük olay valla insan ne yapacağını şaşırıyor. Büyük oğlumda çok çektik zeytinyağıyla biraz üstesinden gelmiştik. Şimdi 2 numaramda sanki o yolda gibi bakalım nasıl olacak. Siz yinede kullnırlen dikkatli olun olur mu?
Zlm2733 Asliiiiii 1 kere kullandık gerek kalmadı devamına ama bana da burada çok kişi önerdi eczacıya sorduğumuzda oda aynısı söyledi kullanabilirsiniz diye. inşallah olmaz evladınız inanınki çok zor bir dönem oluyor kabızlık süreci.
Zlm2733 denisz şimdi ben bilemiyorum Canm hani bebeklerde gün farkı bile önemli derler ya.sizde isterseniz doktorunuza falan eczacıya sorun.en azından içiniz rahatlar.
denisz fistikcisahap insallah sadece anne sutu aliyo 10 gun sonra ben yaptirmsam haala yapmamaya devam eder oyle kenfi basina yapamiyo 😔
aybukemom denisz bnmkide üç aylık ölçüyle vermiyorum bir biberona su koydum bnmki biberon emmiyor diye ucununaz daha deldim damlıyor böyle sıkınca . Her emzirmeden sonra bir iki cc veriyorum
Akin_37 Zlm2733 dubhalac anneler icin değil mi büyük şurup o benim doktor da yazdi bebeğe mi yazmış acaba bana mi
Zlm2733 Akin_37 büyüklere de bebeklere de kullanılıyor prospektüste de yazıyor zaten ayına yaşına göre şukadar verin diye.ama benim bebeğime çok iyi geldi şükür bir kere kullandık rahatladı bagırsaklar her gece uykuda bile ıkınıyordu yavrum.
Ygtali Bende çaresiz kaldım kullandım duphalac bakalım.sonuç ne olacak ama prospektüs te 1 yaş altı 5ml verilebilecegi yaziyo ben o kadar vermedim 1 çay kaşığı verdim veriliyo yani bebeklere..
Bal_aselim Pelin87 ben bugün denedim ama verdikten sonra çok ağlamaya başladı hala daha kakasını yapmadı sizinki ağladımı
Pelin87 Bal_aselim tabi doktor daha iyi bilir ama bizim çocuk doktorumuz 5 cc verebilirsin gerekirse de 2. Dozu da verebilirsin demişti