Biz az önce aşıdan geldik. İzin filan almadık. Sadece gitmeden bir gün önce sağlık ocağını arayıp randevu almanız gerekiyor. Bebek aşıya geleceği için aşı odasinia 2-3 saat boyunca kimseyi almamış olmaları lazımmış tedbir amaçlı. Ben dün öğlen aradım yarın aşıya gelmek istiyorum diye. Sabaha 8.30 da sağlık ocagindaydik. İlk bizi aldılar bebek olduğu için. Diğer hastalar sağlık ocağı dışında bekliyorlar sırayla alınıyormus. Biz aşıdan çıkana kadar da sağlık ocağına hasta bile almadılar. Giderken siz yine de kişisel tedbir için pusete koyup bebeğinizi üzerini ince bir örtüyle ortun. Sağlık ocağının onu çok kalabalıktı hastalık bulasma riski var. Bebeklere maske takmak da çok zor. Birde alt açma örtüsü götürün yanınızda sedyeye serin ne olur ne olmaz. Ben ayrıca bebeğim sağa sola kollarıyla degmesin ağlarken ellerini ağzına sokuyor diye yarım kundak yaptım. Ayakları serbetti. Çok şükür 5 dk sürmedi işimiz hızlıca girip çıktık. Tedbir bizden takdir Allah’tan.