secilertu Kızım 14 ay 10 günlük. 53 cm doğdu. Boyu şu an sadece 73 cm. Persentil tablosuna göre ortalamanın çok altındayız. Doktorumuza da gidemiyoruz.Anne baba olarak kısa boylu da değiliz ama kızımın boyu sanki hiç uzamıyor 😢