Bebeğim iki gündür sarı şekilde kaka yapıyor bu sabah aynı şekilde kakasını yaptı bir baktım ki her yeri kıpkırmızı olmuş üstelik bazı bölgeleri kanamış , çabuk geçmesi için neler yapabilirim 10 aylık bebeğim ilk defa pişik başımıza geldi. Güzelce yıkadım pişik kremini sürdüm başka yapabileceğim bir şey var mı ?