Tugbagky canım şuan 8 ay 21 günlük.1 ay önce tamamen bıraktı çünkü biberona alışmıştı, artı sürekli atak dönemlerinde emmek istemiyordu. Ayakta sallayarak emzirdim uykusunda emzirdim ama artık onlardada emmek istemedi. Sütüme gelince ilk 15 gün sadece emzirdim. Hani yeni doğan bebek ilkten uyur uyanmaz falan ya benimki hastanede ilk gece canımı okudu. Sürekli emdi emdi emdi 😂hatta ilk memeye gelince bile pat diye kaptı memeyi hemşireyle bakıştık resmen 😊15 gün snra sağlık ocağından kontrole çağırdı hemşire. Ve 2860 la hastaneden çıkmıştık 2 haftada 3 kilo olmuştu sadece. Sarılık falan da olmadı o süreçte aç kalsa olurdu die düşünüyorum ama neyse hemşire mamaya başla az az dedi ve öyle başladık. Sonra sütümü ölçmek için makine aldım. 3 saatte ikisinden 65 70 cc falan çıkıyodu. Ben de olan sütüm o zannediyordum. Ama makineyle bebek bir çekmiyormuş belkide daha fazlaydı ama ben hata yaparak hep sütümün azlığına inandım.mamayı çoğalttıkça emmesi azaldı. Sen sakın öyle bi hataya düşme. Emzir emzir emzir. Bestlak damla al az da olsa işe yarıyor. Bide dut kurusu kaynat.