Ebruuuuuu Yeni doğan bebeğime daha kimlik çıkaramadık, randevularda dolu. Hastaneler kimliksiz bakarlar mı
Ebruuuuuu GmzSnn Çıkartmıyorlar canım, ne sistem randevu veriyor ne şube randevusuz bakıyor. Bizde arada kaldık
Ebruuuuuu [silindi] Sistem randevu vermiyor. Şube de randevusuz çıkartamayız diyor. Napıcağımızo şaşırdık bizde
Batu37 Ebruuuuuu benim eşim doğumun ertesi günü gitti randevusuz kimlik çıkardı siz nerde yaşıyorsunuz acaba her yerinki farklımı oluyor bilemedim 🙄🤷🏻♀️
gnl666 Bakıyorlar atıyorum soyadınız türk bebek türk diye gittiğinizde doktor sekreterinden direkt randevu veriiyorlar
Deletedmom72 Ebruuuuuu Benin bebegim 47 gunluk daha cikartamadik. Virus sebebiyle randevu vermiyorlar ve çogu nufus memurlugu kapali. 1 hafta sonrada hastanede kalca çıkığı rontgeni çektircez. Mecbur bakicaklar biz napalim nufus mudurlugu acikta biz ki gitmedik 😁
fatimas27 Ebruuuuuu canim senin kimliginle bakarlar bne randavu alacaktim benim kimligim ile alindi o zaman daha cikmamisti kimligu