Pnrnhr 5aylık bebeğim var doğduğundan beri ciddi besin alerjisi var cildinde aşırı dermatit var son bir aydır alerji maması takviye başladık o zamana kadar kilo alımı çok iyiydi son bir haftadır emerken bana pat pat vuruyordu anlamadım neden oldupunu bi anda bezinde çiş çok azaldı sabah kalktığında bile çişi o kadar azdı ki idrar tahlili yaptırdık bişe çıkmadı sütünü sağdım bi de ne göreyim 20cc çıkı ikisinden mamayı arttırdık hemen tabi açmış bebeğim resmen😞 sonra 6saat emzirmedim sağdım yine 20cc toplam şimdi yine anca 20cc çıktı başta uzun süre hiç gelmedi. Sütten mi kesiliyorum acaba neden ki çok kötüyüm sütüm geri gelir mi böyle bişe yaşayan var mı çok uzun oldu ama dr mamayı arttır dedi sütüm için bişe demedi
CemreKerem Pnrnhr canım bebeğin emdiği ile sağdığın farklı olur . Mesela oğlum 1 yaşında ben şu an sagsam 20cc çıkar ama oğlum emmeye başladıkça sürekli süt geliyor o yüzden canını sıkma ek gıdaya geçmene cok az kalmış bol su tüket ve bol bol emzir derim
Burcakmstftmr Pnrnhr emzirmeyle farklı sağmayla farklı miktarda süt olurmuş korkma kızların dediği gibi bol su iç sana hiç yok gibi gelse bile bebeğin emmesi sütü hep getirir yutkunmasına bak sen ağzı süt doldukça yutkunur biraz izle takip et farkına varırsın 💕
Naz Sütün kesilse çocuk memedeyken ağlar hani yeteri kadar ağzına gelmiyor diye ama zaten emdikçe sütün olur kaynar süt gelir kesilmezsin o şekilde düşünme su tüket
Burcakmstftmr Pnrnhr az ama bide göğüs pompası deneyin dediğim gibi yutkunmaları da izleyin kaç çekişte yutuyor ona bakın
Sinon Sütün en büyük düşmanı bu korkular yeter sütünüz korkmayın ☺️ bol bol emzirin mama yedikçe vücut süt istemiyor daha az üreteyim diyebilir ondan siz bol bol emzirin ☺️