kirmizitilki canım ben dogum yaptıgımda ebe demişti banada galaktago kullandım biraz icecegimin icine damlatıp tüketiyodum. Ama cok etki etti mi dersen oglum ilk 2-3 ay emmekte cok zorlandı cok kilo kaybetti o yuzden bilemicem ama hergün yada iki üç güne bi kısır ye bulgur pilavı ye gaz yapmaması icinde yemeklerden sonra 1 çay kasıgı kimyon atıp agzına suyla yutabilirsin. Hem sütten bebegede geçer rahatlamış olursunuz canım