Elle sağım yapın mutlaka, her emzirme sonrası. Ağrı yada kitle de olur emmediği zaman. Bebeğinizi bir süre memede tutun emsin memeler bir nebze de olsa rahatlar, sırtınıza masaj yaptırın, her gün ılık duş, duşta masaj yapmaya çalışın, pompa sağmaz ilk günler.3 ay sonra da memeler terbiye olmuş olur yani bebeğiniz ne kadar emiyorsa o kadar süt üretirler. Anneliğiniz hayırlı olsun keyifle sağlıkla büyütün 🧿💙