Hosgeldiannelik Mesa33 benim kızımda da var doğduktan sonra olmuştu doktor normal demişti bir daha sormadım ama
Ikizannesi2020 Mesa33 benim ikizlerimden birinde de var oda gözünün yanında sanki sivilceye benziyo ama elimi de hiç değmedim yaklaşık bir aydır falan var galiba
Rengin Mesa33 yağ bezesi gibi benim kızımda da oluyordu 1 2 aylıkken sonra geçti. Gecer buyuj ihtimal geçmezse bi doktora gösterirsiniz
Hosgeldiannelik Mesa33 evet kendiliğinden geçer onlar ellemeyin sadece büyür ve iltihap olursa haber verin demişti
Mesa33 Sibelasfd Ikizannesi2020 geçmez diye korkuyorum hiç geçecek gibi durmuyor doktora da gitmeyi düşünmüyorum bu yüzden. Hiçbir şey sürmeyim dmi
Ikizannesi2020 Mesa33 geçer inşallah ben birşey sürmüyorum size de tavsiye etmem açıkçası zamanla geçer geçmezse iki hafta sonra 4. Ay aşımız var sağlık ocağındaki doktorumuza sorarım
Sibelasfd Mesa33 büyüdükçe geçecek bizde iki tane var siz sorun edene kadar ikinciyi görmemiştim aman tek derdimiz bu olsun 😘