Güzel anneler merhaba🌸4.ay aşımızı olduk şükür,inşallah virüs falan kapmamışızdır😂Birkaç hafta sonra rota aşımızın 2.dozu var. Doktorumuz uzun süreli izne ayrılmış,kendisine ulaşamıyorum. 2.dozu ne kadar erteleyebilirim?Kendim yapmayı düşünüyordum ama bazı anneler doktorlarının evde uygulanmasına kesinlikle izin vermediğini yazmış. Bebek için tehlikeli olabilir demişler. O yüzden ertelenebiliyorsa ertelemeyi düşünüyorum.