Elifcik merhaba çok normal bir durum karma aşıda sadece ateş olmasın demişti hemşire bize üç gün boyunca ateş kontrolü yaptım
Çok geçmiş olsun 🙏🏼🙏🏼Onlar büyüyor büyürken de biz de beraber büyüyoruz özellikle ilk çocuksa ☺️Rabbim evlatlarımızı korusun inşallah 🙏🏼🙏🏼