Ftsm
bende bestlak bitirdim 2şişe faydasını görmedim
Bugün galactago aldım şimdi içtim Bide onu deniycem.
humana çaylarından 4aydır içiyorum rezene stok yaptım içiyorum:( boza ii geliyordu hiç biyerde bulamıyoruz salep başlıycam belki oda boza gibidir bool sütlü günler dilerim inş sütümüz çok olur😞